به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان بر لزوم پرهیز از سلیقه‌ای عمل کردن در خصوص ماموریت‌ها و نقل و انتقال نیروها در شهرداری تاکید کرد. احمد شریعتی با اشاره به آلودگی هوا اظهار کرد: از همکاران خود در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی خواهشمندم موارد و گزارش‌های عینی شامل مرگ ناشی از […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان بر لزوم پرهیز از سلیقه‌ای عمل کردن در خصوص ماموریت‌ها و نقل و انتقال نیروها در شهرداری تاکید کرد.

احمد شریعتی با اشاره به آلودگی هوا اظهار کرد: از همکاران خود در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی خواهشمندم موارد و گزارش‌های عینی شامل مرگ ناشی از مسائل زیست محیطی را ارائه کنند.

وی افزود: در کمیسیون بهداشت سلامت و خدمات شهری آماده دریافت این گزارش‌ها هستیم تا به عنوان مطالبه گر حق مردم را دنبال کنیم. سازمان‌های مردم نهاد نیز باید در این خصوص مطالبه کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شعارهایی در خصوص شفافیت در سیستم شهرداری داده‌ایم اما گاهی در حال فریب خود هستیم. در حوزه نقل و انتقالات و ماموریت‌ها شاهد سلیقه‌ای عمل کردن هستیم که این موضوع باید شفاف شود.

شریعتی خاطرنشان کرد: اگر نیروی متخصص در سیستم داریم چرا از وجود آن‌ها استفاده نمی‌شود که در این خصوص باید پاسخ داده شود.