به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره ای که اقدام به دو فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان کرده بودند خبر داد. سرهنگ حسین ترکیان بیان داشت: در پی وقوع ۲ فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره ای که اقدام به دو فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان کرده بودند خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان بیان داشت: در پی وقوع ۲ فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود:با انجام تحقیقات مشخص شد سارقان با در دست داشتن یک قبضه کلت کمری و سلاح سرد به یک کارگاه صنعتی وارد و با تهدید کارگران حاضر در محل اقدام به سرقت حدود ۲۰۰ میلیون تومان وجه نقد و ۵ عدد تلفن همراه کرده و از محل متواری می شوند همچنین در یک فقره سرقت دیگر عابر پیاده ای را تهدید و وجوه نقد و تلفن همراه وی را به سرقت می برند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: کارآگاهان با تحقیقات گسترده تخصصی و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه نهایتاً هویت و محل اختفای اعضای باندی ۴ نفره که مرتکب این اقدامات مجرمانه شده بودند را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات کاملاً دقیق و ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ارزش اموال سرقتی توسط این باند را ۳ میلیارد ریال اعلام و گفت: سارقان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به ۲ فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان اقرار کرده و تحقیقات برای کشف سایر جرائم و سرقت های ارتکابی دیگر توسط اعضای این باند همچنان ادامه دارد.