به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، بازی تیم های سپاهان و ذوب آهن در چارچوب بازی های هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران امروز سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ از ساعت ۱۵:۳۰ به صورت زنده پخش خواهد شد. تیم‌های سپاهان اصفهان و ذوب آهن اصفهان امروز و از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران و در […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، بازی تیم های سپاهان و ذوب آهن در چارچوب بازی های هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران امروز سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ از ساعت ۱۵:۳۰ به صورت زنده پخش خواهد شد.

تیم‌های سپاهان اصفهان و ذوب آهن اصفهان امروز و از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران و در هفته بیستم لیگ برتر در چارچوب یکی از حساس‌ترین بازی‌ها در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان و در دربی حساس این شهر رویارو می‌شوند. برای تماشای پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

سپاهان در دربی اصفهان به دنبال تداوم حضورش در صدر جدول است. با توجه به اینکه پرسپولیس، حتی در صورت تساوی با هوادار در بازی امروز هم می‌تواند به صدر جدول برگردد، ژوزه مورایس و شاگردانش به دنبال این هستند که با پیروزی در دربی اصفهان، نه تنها ششمین برد متوالی‌شان در لیگ را جشن بگیرند بلکه دوباره صدر جدول را از آن خود کنند.

روی کاغذ، سپاهان شانس زیادی برای گرفتن سه امتیاز بازی فردا دارد چرا که ذوب آهن در ۷ دیدار آخرش پیروز نشده و بعید است زورش به همشهری‌اش برسد.

در هفته گذشته، سپاهان با یک گل فولاد را شکست داد و دیدار تیمهای ذوب آهن و ملوان با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. در جدول رده‌بندی سپاهان ۳۹ امتیازی در صدر جدول قرار دارد و ذوب آهن ۲۰ امتیازی تیم سیزدهم جدول است. برای تماشای پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.