به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت رنگ قرمز پس از چند ماه به نقشه کرونایی اصفهان بازگشت و تعدادی از شهرها نیز در وضعیت پرخطر قرار گرفتند . براساس اعلام وزارت بهداشت در زمینه رنگ بندی شهرهای کشور در خصوص شیوع کرونا در استان اصفهان یک شهرستان در وضعیت قرمز، […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت رنگ قرمز پس از چند ماه به نقشه کرونایی اصفهان بازگشت و تعدادی از شهرها نیز در وضعیت پرخطر قرار گرفتند .

براساس اعلام وزارت بهداشت در زمینه رنگ بندی شهرهای کشور در خصوص شیوع کرونا در استان اصفهان یک شهرستان در وضعیت قرمز، سه شهرستان در وضعیت نارنجی، ۶ شهرستان استان اصفهان در وضعیت زرد و ۱۲ شهرستان نیز در وضعیت آبی کرونا ثبت شده است.

این آمار نشان دهنده بازگشت دوباره رنگ قرمز و نارنجی به نقشه کرونایی اصفهان، کاهش تعداد شهرها با وضعیت زرد و کاهش تعداد شهرها با وضعیت آبی کرونا است.

بر این اساس شهرستان چادگان از امروز در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته است.

همچنین شهرستان‌های دهاقان، فریدونشهر و نائین در وضعیت نارنجی کرونا ثبت شده اند.

اردستان، سمیرم، فریدن، گلپایگان، مبارکه و تیران و کرون نیز شهرستان‌های در وضعیت زرد کرونا در استان اصفهان هستند.

شهرستان‌های اصفهان بوئین میاندشت، آران و بیدگل، برخوار، خمینی شهر، خوانسار، خور و بیابانک، شاهین شهر، لنجان، مبارکه، نجف آباد، کاشان و فلاورجان در وضعیت آبی کرونا ثبت شده است.