به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از ادامه فعالیت مدارس به صورت حضوری در استان خبر داد‌. ، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با ابراز قدردانی از عموم شهروندان به سبب مشارکت در اجرای مصوبات کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان گفت: در راستای برگزاری مستمر جلسات […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از ادامه فعالیت مدارس به صورت حضوری در استان خبر داد‌.

، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با ابراز قدردانی از عموم شهروندان به سبب مشارکت در اجرای مصوبات کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان گفت: در راستای برگزاری مستمر جلسات این کارگروه و با توجه به روند کاهش غلظت آلاینده‌ها، ضمن تأکید بر رعایت اصول بهداشتی و کاهش ترددها، فردا ۲۹ آذرماه، آموزش در تمامی مقاطع تحصیلی استان به صورت حضوری اعلام می گردد.

وی ضمن تأکید بر مصوبات گذشته این کارگروه ادامه داد: طرح محدودیت تردد زوج و فرد خودروها نیز همچنان از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۳:۰۰ و ۱۶:۰۰ تا ۲۱:۰۰ ادامه خواهد داشت و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی برخورد خواهد کرد.

شیشه فروش تأکید کرد: فعالیت تیم‌های گشت و نظارت مقابله با آلودگی هوا به طور مستمر ادامه دارد و با هرگونه اقدامی که منجر به افزایش آلاینده‌ها شود برخورد خواهد شد.