به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،شهردار اصفهان از بازگشایی کارخانه ریسباف همزمان با هفته فرهنگی اصفهان همزمان با هفته فرهنگی اصفهان خبرداد. ، علی قاسم‌زاده در نشست صمیمانه اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و جمعی از هنرمندان برگزار شد، از بازگشایی کارخانه ریسباف همزمان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،شهردار اصفهان از بازگشایی کارخانه ریسباف همزمان با هفته فرهنگی اصفهان همزمان با هفته فرهنگی اصفهان خبرداد.

، علی قاسم‌زاده در نشست صمیمانه اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و جمعی از هنرمندان برگزار شد، از بازگشایی کارخانه ریسباف همزمان با هفته فرهنگی اصفهان در اردیبهشت ماه خبر داد.

وی اظهار داشت: تلاش می‌کنیم که با همکاری استانداری و اداره ارشاد، این مجموعه به میراث فرهنگی شهر و بزرگ‌ترین موزه شهر و حتی کشور تبدیل شود.

این مقام مسئول افزود: با اعلام اینکه مجموعه ریسباف در هفته جاری به شهرداری تحویل داده می‌شود، افزود: مرمت این مجموعه فوری آغاز می‌شود تا نسبت به تحقق یکی از رویاهای مهم این شهر و شهروندانش درخصوص این مکان گام برداریم.

قاسم زاده بیان کرد:تبدیل مکانی در تالار تیموری به موزه تئاتر، تهیه و ارائه لایحه مکمل کارت منزلت برای هنرمندان و ضرورت مشارکت جهت راه‌انداری مجدد جشنواره بهشت از دیگر موضوعاتی است که قاسم‌زاده در سخنان خود به آن اشاره کرد.

شهردار اصفهان اضافه کرد: سازمان نوسازی و بهسازی شهر اصفهان متعهد شده است که روند بهسازی موزه هنرهای معاصر را تا پایان ماه‌های محرم و صفر به پایان برساند.

گفتنی است، سوم تا نهم اردیبهشت ماه هفته نکوداشت اصفهان (هفته فرهنگی اصفهان) نامگذاری شده است.