به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،پس از هفت ساعت تلاش بی وقفه اکیپ حوادث شرکت آبفا، بخشی از شبکه فاضلاب فلکه فیض ابتدای خیابان آپادانا اصلاح و بازسازی شد. به دنبال وقوع حادثه فروریزش خط انتقال بتونی فاضلاب در فلکه فیض ابتدای خیابان آپادانا به قطر ۱۰۰۰میلی متر در روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری، […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،پس از هفت ساعت تلاش بی وقفه اکیپ حوادث شرکت آبفا، بخشی از شبکه فاضلاب فلکه فیض ابتدای خیابان آپادانا اصلاح و بازسازی شد.

به دنبال وقوع حادثه فروریزش خط انتقال بتونی فاضلاب در فلکه فیض ابتدای خیابان آپادانا به قطر ۱۰۰۰میلی متر در روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری، این خیابان مسدود و پس از آن گروه مدیریت بحران آبفای استان اصفهان با همراهی کارکنان اداره بهره برداری و توسعه شبکه فاضلاب آبفای منطقه دو شهر اصفهان در محل مستقر شده و عملیات تعمیر و اصلاح این خط انتقال را در عمق پنج متری زمین آغاز کرد.

این عملیات سرانجام با جایگزینی ۱۸ متر لوله ۱۰۰۰ میلی متر بتونی در ساعت ۶ صبح روز سه شنبه اول خرداد ماه جاری به پایان رسید و عبور و مرور در این خیابان به روال عادی بازگشت.