به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیر بهره‌برداری و نگهداری از سد و نیروگاههای زاینده‌رود و کوهرنگ گفت: آمار بازدیدهای مردمی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳ از سد و تأسیسات سد زاینده رود اصفهان بیش از ۸۷۰۰ نفر است. ، سید مجتبی موسوی نایینی تصریح کرد: در ایام نوروز امسال هشت هزار و ۷۳۳ از مهمانان نوروزی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیر بهره‌برداری و نگهداری از سد و نیروگاههای زاینده‌رود و کوهرنگ گفت: آمار بازدیدهای مردمی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳ از سد و تأسیسات سد زاینده رود اصفهان بیش از ۸۷۰۰ نفر است.

، سید مجتبی موسوی نایینی تصریح کرد: در ایام نوروز امسال هشت هزار و ۷۳۳ از مهمانان نوروزی از سد و سازه سد زاینده رود اصفهان بازدید کردند.

وی افزود: بازدید از سدهای اصفهان از جمله برنامه هایی است که در سال های اخیر زمینه حضور گردشگران استانی و خارج استانی را در این استان فراهم کرده است.

مدیر بهره‌برداری و نگهداری از سد و نیروگاههای زاینده‌رود و کوهرنگ اظهار کرد: خوشبختانه حراست و مراقبت های لازم به صورت شبانه روزی در این بازه ی زمانی برای حفاظت از تأسیسات، محیط زیست و امنیت مردم به خوبی صورت پذیرفت و لازم می‌دانم از کلیه عوامل دست‌اندرکار و نیز بازدیدکنندگان گرامی که به خوبی همکاری داشتند، تقدیر نمایم.

سد زاینده رود در ۱۱۰ کیلومتری غرب اصفهان واقع شده است.