به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان از منطقه سیل زده اردستان بعد از بروز سیل در روستای نهوج اردستان، بازدید کرد. محمود چیتیان با همراهی معاون فرماندار اردستان و تیم کارشناسان برای بررسی آثار خسارات وارده بر اثر بروز سیل در این منطقه حضور یافت. وی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان از منطقه سیل زده اردستان بعد از بروز سیل در روستای نهوج اردستان، بازدید کرد.

محمود چیتیان با همراهی معاون فرماندار اردستان و تیم کارشناسان برای بررسی آثار خسارات وارده بر اثر بروز سیل در این منطقه حضور یافت.

وی با ابراز همدردی با سیل زدگان اظهار داشت: شرکت آب منطقه ای اصفهان در کوتاه ترین زمان ممکن با همکاری دیگر دستگاه ها اقدامات لازم برای حل مشکلات ناشی از سیل را انجام خواهد داد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان با اشاره به این که در شهرستان اردستان از سال گذشته اقداماتی از جمله احداث سیل‌بند و لایروبی مسیل‌ها انجام شده و توانست مقداری از شدت سیلاب بکاهد، افزود: برای مدیریت ساماندهی رودخانه‌ها و مسیل ها در اسرع وقت اقدامات لازم عملیاتی خواهد شد.