به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان از پالایشگاه فرآوری ذرت در شهرستان شاهین شهر و میمه بازدید کرد. ، سیدرضا موسوی مدیرکل دامپزشکی استان با همراهی رئیس و کارشناسان اداره نظارت بر بهداشت عمومی و موادغذایی و رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شاهین شهر و میمه از پالایشگاه فرآوری ذرت در شهرستان شاهین […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان از پالایشگاه فرآوری ذرت در شهرستان شاهین شهر و میمه بازدید کرد.

، سیدرضا موسوی مدیرکل دامپزشکی استان با همراهی رئیس و کارشناسان اداره نظارت بر بهداشت عمومی و موادغذایی و رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شاهین شهر و میمه از پالایشگاه فرآوری ذرت در شهرستان شاهین شهر و میمه بازدید کرد.

موسوی مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان در بازدید از پالایشگاه فرآوری ذرت در شهرستان شاهین شهر ضمن تبیین اهمیت فعالیت واحد در راستای حمایت از تولید ملی و خودکفایی کشور در تولید فرآورده های استراتژیک، از زحمات مدیریت و پرسنل واحد تقدیر و تشکر نمود و گفت : یکی از اهداف اداره کل دامپزشکی استان اصفهان حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان حوزه دامپزشکی می باشد.

در ادامه رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و موادغذایی نیز در خصوص چالش های موجود در زمینه تامین خوراک دام، طیور و نهاده ها در استان مطالبی بیان نمود.

در پایان رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شاهین شهر و میمه از حضور دکتر موسوی و همراهان در شهرستان و پیگیری مشکلات واحد های تولیدی قدردانی نمود.