به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، دیر مخابرات منطقه اصفهان به همراه محمد حسام رحیمی مدیر دفتر، به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات از مجموعه روابط عمومی بازدید کرد. اسماعیل قربانی در این با اعطای شاخه گلی از تلاش های رئیس و کارکنان این مجموعه تجلیل و قدردانی کرد. وی در ادامه […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، دیر مخابرات منطقه اصفهان به همراه محمد حسام رحیمی مدیر دفتر، به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات از مجموعه روابط عمومی بازدید کرد.

اسماعیل قربانی در این با اعطای شاخه گلی از تلاش های رئیس و کارکنان این مجموعه تجلیل و قدردانی کرد.

وی در ادامه از نزدیک درجریان فعالیت های روابط عمومی قرار گرفت و با کارکنان این اداره به گفت و گو پرداخت.

گفتنی است، روز ارتباطات و روابط عمومی در تاریخ ۱۷ می و ۲۷ اردیبهشت گرامی داشته می شود که نشان از اهمیت ارتباط و چگونگی انتقال اطلاعات در سراسر جهان دارد.

لازم به ذکر است، در واقع روز جهانی ارتباطات در تلاش است پل‌های ارتباطی قوی و مستحکم‌تری میان کشورهای مختلف و مردم جهان ایجاد کند و همچنین فناوری‌هایی که برای گسترش ارتباطات و زیرساخت‌های مخابراتی ساخته و استفاده شده را توسعه دهد.

شایان ذکر است، نقش و جایگاه روابط عمومی در دنیا بعنوان هنر هشتم نامیده شده که این هنر به واقع برای ارتقای سطح مدیریتی یک سازمان کمک بزرگی می کند.