به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان با حضور در اداره کنترل و نگهداری کالای این مجموعه در منطقه مرق از قسمت های مختلف این انبار بازدید کرد. محمدجواد برمکی در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش های ارزشمند همکاران این اداره در زمینه نگهداری کالا گفت: با توجه به […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان با حضور در اداره کنترل و نگهداری کالای این مجموعه در منطقه مرق از قسمت های مختلف این انبار بازدید کرد.

محمدجواد برمکی در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش های ارزشمند همکاران این اداره در زمینه نگهداری کالا گفت: با توجه به کاهش منابع مالی شرکت و سختی روند تامین کالا، استفاده بیشتر از ظرفیت های پشتیبانی کالا و تجهیزات بایستی به بهترین نحو در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم الکترونیکی شدن فرآیند زنجیره تامین در شرکت گفت: هوشمندسازی فعالیت های سازمانی، بهترین راه برای تسریع در روند انجام کارها، کاهش خطاهای انسانی و افزایش شفافیت است و نهادینه شدن این مهم در بخش نگهداری کالا و تجهیزات امری بسیار ضروری به نظر می رسد.

گفتنی است، برمکی در این بازدید، در نشستی گرم و صمیمی با پرسنل شاغل در این اداره از زحمات پرسنل این اداره تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکر است، در این بازدید که همه پرسنل اداره کنترل و نگهداری نیز حضور داشتند؛ مظاهری رئیس انبار مرق نیز ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت ها، برنامه ها و چشم اندازهای آتی این اداره سخن گفت.