به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان گفت: طبق گزارش‌های ارائه شده تاکنون مجموع بازدید از نخستین نمایشگاه روستا آباد استان به ۱۰ هزار نفر رسیده که قابل توجه است. ، مجید جوهری مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان با اعلام این خبر، بیان کرد: نمایشگاه روستا آباد […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان گفت: طبق گزارش‌های ارائه شده تاکنون مجموع بازدید از نخستین نمایشگاه روستا آباد استان به ۱۰ هزار نفر رسیده که قابل توجه است.

، مجید جوهری مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان با اعلام این خبر، بیان کرد: نمایشگاه روستا آباد اصفهان در ایام نوروز با هدف معرفی محصولات، آداب و رسوم، لباس و تولیدات کشاورزی روستایی و عشایری از یکم تا پانزدهم فروردین ماه در مجموعه چهلستون با حضور تولید کنندگان روستایی و عشایری استان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه بیش از ۲۰ غرفه محصولات روستایی و عشایری مانند صنایع دستی، لباس‌ و پارچه‌های محلی و دست‌ساخته‌های عشایر و روستایی و محصولات لبنی، عسل و گیاهان دارویی را به خریداران عرضه می‌کنند.

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری اصفهان اظهار کرد: طبق گزارش‌های ارائه شده تاکنون مجموع بازدید از نخستین نمایشگاه روستا آباد به ۱۰ هزار نفر رسیده که قابل توجه است.

وی ادامه داد: نمایشگاه روستا آباد اصفهان به عنوان تجربه موفق این استان برای معرفی ظرفیت روستاها و مناطق عشایری استان است و مقرر شده این رویداد به صورت گسترده و در فصول مختلف جهت افزایش جذب سرمایه‌گذاری در اقتصاد روستا بویژه توسعه گردشگری روستایی تکرار شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری عنوان کرد: در حال حاضر ۱۳ درصد جمعیت استان در مناطق روستایی و عشایری ساکن هستند که سهم بسزایی در تولید مواد غذایی و امنیت غذایی کشور دارند و برپایی نمایشگاه، بازارچه و رویدادهای معرفی کسب و کارهای بومی در دستور کار است.