به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، بانک تجارت در راستای ارائه خدمات سفارشی‌سازی شده به بخش‌های مختلف بازار، از محصول بازارچه تجارت رونمایی کرد. این محصول جدید طی مراسمی با حضور دکتر هادی اخلاقی فیض آثار و مهندس محمدرضا دیانی مدیران‌عامل بانک و گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب به عنوان اولین شرکت عضو این طرح مورد بهره […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، بانک تجارت در راستای ارائه خدمات سفارشی‌سازی شده به بخش‌های مختلف بازار، از محصول بازارچه تجارت رونمایی کرد.

این محصول جدید طی مراسمی با حضور دکتر هادی اخلاقی فیض آثار و مهندس محمدرضا دیانی مدیران‌عامل بانک و گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب به عنوان اولین شرکت عضو این طرح مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این مراسم شریفیان معاون مدیرعامل در امور مشتریان شرکتی و تجاری با اشاره به لزوم همسویی بانکها با تغییرات تکنولوژی‌ گفت: بانک تجارت برای تامین نیاز رو به افزایش جامعه و مشتریان خود درصدد است تا با ارائه راهکارهای متنوع مالی و اعتباری نیاز مشتریان را مطابق با تکنولوژی روز در سریعترین زمان ممکن پاسخگو باشد.

وی افزود: در بازارچه تجارت و از طریق پلتفرم اصناف تمامی مراحل افتتاح حساب، احراز هویت و امضای دیجیتال به صورت غیر حضوری انجام می شود و کارت بانکی با قابلیت کیف پول و همراه با شارژ اعتبار اختصاص یافته به آدرس مشتری ارسال شده و پس از آن مشتری می تواند محصول مورد نظر خود را از شرکت‌های عضو این طرح خریداری کند.

معاون مدیرعامل یادآور شد: بازارچه تجارت که امروز با همکاری گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب از آن رونمایی شد می تواند در میزان فروش شرکت‌های تولیدی ارزش مضاعفی را ایجاد کند و بزودی این محصول را با همکاری سایر شرکت‌ها پیش خواهیم برد.

مهندس محمدرضا دیانی مدیرعامل گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب نیز با تاکید بر این که نگاه نوآورانه در بانک تجارت از گذشته وجود داشته و با حضور آقای دکتر اخلاقی به خوبی ادامه یافته است اظهار داشت: کشور در شرایط دشوار امروز نیازمند سلول های فعالی است که بتواند به صورت مولد جریان مثبت ایجاد کند و بخش‌های اقتصادی بیش از سایر بخش‌ها نیازمند این سلول‌های فعال و مولد است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های شگرف ایجاد شده در این گروه صنعتی از بعد توسعه بازار،شبکه فروش، نوآوری، خلاقیت و افزایش سه برابری ظرفیت تولید اظهار امیدواری کرد بازارچه تجارت همچون طرح زوج مهر و سایر خدمات بانک تجارت سبب گسترش همکاری هلدینگ انتخاب با این بانک خوشنام باشد.

سهیلا حق‌وردی رئیس اداره بانکداری اصناف و امیر امیرحکیمی مدیر محصول بازارچه تجارت نیز توضیحات کاملی در خصوص فرآیند افتتاح حساب ، تخصیص اعتبار به مشتری و خرید محصول از شرکت‌های عضو طرح را در قالب کلیپ آموزشی ارائه کردند.

پیش از رونمایی محصول بازارچه تجارت، دکتر اخلاقی همراه با حمیدرضا شریفیان، حسین رامین و حمیدرضا امین زارع معاونین مدیرعامل،ابوالقاسم آموزش مدیر امور مشتریان تجاری و اصناف،جواد گلی مشاور مدیرعامل و رییس اداره روابط عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی و منصور حسینی مدیر شعب استان اصفهان از خط تولید طیف متنوعی از محصولات لوازم خانگی در گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب (اسنوا ) بازدید به عمل آوردند.

بازارچه تجارت به عنوان محصول جدید بانک تجارت در بستر پلتفرم بانک ویژه اصناف امکان احراز هویت،افتتاح حساب و تخصیص اعتبار تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال به صورت غیر حضوری برای خرید محصولات از شرکت‌های تولیدی عضو بازارچه تجارت را فراهم می‌کند.

از دیگر مزایای بازارچه تجارت به عنوان یک روش نوین تامین مالی می‌توان به افزایش قدرت خرید خانوارها،توسعه فروش محصولات تولید داخل و تخصیص اعتبار با نرخ های متنوع اشاره کرد.