به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، افتتاحیه چهارمین دوره مسابقات بسکتبال ایمیدرو و شرکت های تابعه به میزبانی ذوب آهن اصفهان با حضور مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی این شرکت، محسن آذر مهر رییس کارگروه ورزش ایمیدرو و شرکت های تابعه ، عباس قنبری معاون اداری ایمیدرو، ، سرهنگ مهران مختاری فرمانده حوزه مقاومت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، افتتاحیه چهارمین دوره مسابقات بسکتبال ایمیدرو و شرکت های تابعه به میزبانی ذوب آهن اصفهان با حضور مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی این شرکت، محسن آذر مهر رییس کارگروه ورزش ایمیدرو و شرکت های تابعه ، عباس قنبری معاون اداری ایمیدرو، ، سرهنگ مهران مختاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان و جمعی از مسئولین و شش تیم از شرکت های مختلف فولادی و معدنی( ذوب آهن اصفهان ، گل گهر سیرجان ، فولاد مبارکه ، مس سرچشمه ، فولاد خوزستان و صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس ) در ورزشگاه فولادشهر هشتم آبان ماه برگزار شد .

معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی ذوب آهن ضمن عرض تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی کاظم (ع) ، گفت : سرمایه گذاری برای ورزش کارکنان و ترویج این فرهنگ در بین خانواده ها یکی از مهمترین ارکان منابع انسانی است که باعث بهبود شرایط کاری و افزایش بهره وری خواهد شد .

وی افزود : پر کردن اوقات فراغت کارکنان با ورزش می تواند تاثیر بسزایی در نشاط و انگیزه کاری بیشتر داشته باشد.

مهدی بهرامی برگزاری مسابقات ورزشی را باعث بهبود روابط کارکنان و شرکت ها با یکدیگر دانست و گفت : با کنار گذاشتن غرور می توان رقابتی سالم را در این مسابقات شاهد بود  که افزایش همدلی و رفاقت را به دنبال دارد .

رییس کارگروه ورزش ایمیدرو با اشاره به میزبانی ذوب آهن اصفهان در مسابقات بسکتبال ایمیدرو اشاره کرد و گفت : تدارکات این مسابقات بسیار سخت و نفسگیر است و از تمامی کارکنان شرکت قدردانی می کنم که به خوبی از سایر تیم های مهمان نوازی کردند . وی یاد آور شد : هدف اصلی این مسابقات ایجاد همدلی و همبستگی بیشتر بین کارکنان صنایع فولادی و معدنی می باشد و ایجاد انسجام بین کارکنان شرکت های تابعه ایمیدرو است .

محسن آذر مهر با اشاره به اینکه این مسابقات در هفت رشته فوتسال ، والیبال ، تنیس ، شنا ، آمادگی جسمانی ، دارت و دو و میدانی برگزار می گردد گفت : با توجه به احترام به قشر پیشکسوت و رشته پرطرفدار فوتسال برای اولین بار مسابقات فوتسال پیشکسوتان را امسال برگزار می کنیم .

شهداد مرتجی سرپرست ورزش همگانی شرکت نیز با اشاره به اینکه ذوب آهن اصفهان تا کنون دو بار عنوان قهرمانی بسکتبال ایمیدرو را به دست آورده است، گفت : امید است که با برگزاری این مسابقات، همبستگی و همدلی بین کارکنان شرکت های تابعه ایمیدرو بیشتر شود و هدف اصلی رقابت سالم و دوستی باشد .

وی افزود : امسال بخاطر بیماری کرونا برخی مجوز ها دیرتر صادر شد ولی در همین زمان کم برنامه ریزی برای استفاده کارکنان شرکت از استخرها میسر و مسابقات والیبال داخلی شرکت برگزار شد و در فرصتی باقی مانده از سال جاری بقیه مسابقات ورزشی داخلی شرکت نیز انجام خواهد شد.

سرپرست ورزش همگانی شرکت از  برنامه ریزی برای اجرای ورزش صبحگاهی هر هفته یکبار برای کارکنان و همچنین راه اندازی اتوماسیون ورزش با همکاری مدیریت امور اداری و IT برای بهره برداری بیشتر از اماکن ورزشی و بهبود شرایط کلاس های آموزشی فرزندان کارکنان و تنوع بیشتر رشته های ورزشی تا سال آینده خبر داد .