به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان ازایجاد بیش از ۱۶ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در استان اصفهان در ۸ ماهه سال جاری خبر داد. احمد رضایی گفت:در ۸ ماهه سال جاری، زمینه اشتغال بیش از ۱۶ هزار مددجو ، از طریق مشاوره و هدایت شغلی، […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان ازایجاد بیش از ۱۶ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در استان اصفهان در ۸ ماهه سال جاری خبر داد.

احمد رضایی گفت:در ۸ ماهه سال جاری، زمینه اشتغال بیش از ۱۶ هزار مددجو ، از طریق مشاوره و هدایت شغلی، همکاری کارآفرینان در طرح های راهبری و با معرفی به مراکز کاریابی فراهم شده است.

وی با اشاره به مساله توانمندسازی مددجویان از طریق اشتغال، اظهار داشت: در مدت ۸ ماهه امسال، بیش از ۱۶ هزار فرصت شغلی برای مددجویان جویای کار ایجاد شده است.

احمد رضایی راهبری شغلی را یکی از برنامه های حوزه اشتغال خواند و ادامه داد: در این مدت ۴ هزار و ۷۳۵ نفر از افراد تحت پوشش با آموزش و حمایت کارآفرینان حرفه ای مشغول به کار شده و با دریافت مواد اولیه و تولید کالاهای آنها به درآمد پایدار رسیده اند.

وی هدایت کارشناسان اشتغال و معرفی به مراکز کاریابی را از دیگر مسیرها برای ایجاد فرصت های شغلی مددجویان دانست و افزود: با همکاری موسسات کاریابی ۳ هزار و ۱۳۴ مددجو و از طریق مشاوره و هدایت کارشناسان این حوزه برای ۸ هزار و ۲۰۲ مددجوی تحت حمایت، اشتغال ایجاد شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان، با اشاره به اینکه امسال ۵ دهک جامعه از خدمات اشتغال بهره مند می شوند، گفت: در سال جاری به دسته ای از مخاطبان این حوزه خدمت رسانی می شود که تحت پوشش این نهاد نیستند اما در دهک های پائین جامعه قرار دارند، هدف از حمایت این افراد بعد از شناسایی و بررسی شرایط و توانایی آنها، این است که بتوانند در مسیر اشتغال به توانمندی رسیده و به زندگی عادی خود بازگردند.