به گزارش حضور آنلاین؛ بر پایه پیش نویس های بهداشتی، فرد مشکوک به کرونا ویروس یا درگیر این بیماری ابتدا باید در یک اتاق قرنطینه شود.به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ کارشناس مرکز بهداشت شماره دو استان اصفهان گفت: اعضای خانواده باید ورود خود به اتاق بیمار را محدود و البته در برخورد […]

به گزارش حضور آنلاین؛ بر پایه پیش نویس های بهداشتی، فرد مشکوک به کرونا ویروس یا درگیر این بیماری ابتدا باید در یک اتاق قرنطینه شود.به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ کارشناس مرکز بهداشت شماره دو استان اصفهان گفت: اعضای خانواده باید ورود خود به اتاق بیمار را محدود و البته در برخورد با فرد بیمار  علاوه بر رعایت فاصله یک تا یک و نیم متری، از ماسک و دستکش استفاده کنند.

دکتر نصرآبادی با  تاکید بر  ضدعفونی روزانه  لوازم و اسباب اتاق بیمار و  شخصی سازی ظروف بیمار  گفت: بیمار باید تا بهبودی کامل و بر طرف شدن همه علائم بیماری در قرنطینه باشد.

وی افزود: در صورت استفاده مشترک از حمام و سرویس بهداشتی، این مکان ها نیز  هر روز در دو نوبت ضدعفونی شود.     ۱۰تا ۱۵ عدد عناب را در آب جوش به مدت ۱۰ دقیقه دم و سپس از صافی رد کنید. از آن جا که عناب شیرین است، نیاز به شیرین کردن دمنوش آن ندارید اما می‌توانید از عسل و نبات نیز استفاده کنید.