به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از اکران  فیلم های جشنواره فجر در اصفهان خبر داد. علی تمنایی در نشست خبری جشنواره فیلم فجر اصفهان گفت:سیزدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان از ۱۷ تا ۲۳ بهمن در سینما‌های منتخب اصفهان اکران می‌شود. وی بیان داشت: جشنواره فیلم فجر اصفهان از ۱۷ […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از اکران  فیلم های جشنواره فجر در اصفهان خبر داد.

علی تمنایی در نشست خبری جشنواره فیلم فجر اصفهان گفت:سیزدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان از ۱۷ تا ۲۳ بهمن در سینما‌های منتخب اصفهان اکران می‌شود.

وی بیان داشت: جشنواره فیلم فجر اصفهان از ۱۷ تا ۲۳ بهمن همزمان با تهران در سینما‌های فلسطین، ساحل و سپاهان اکران می‌شود که امیدواریم شاهد استقبال حداکثری هم استانی‌ها از این رویدار فرهنگی باشیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه زیرساخت‌های لازم برای برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان فراهم شده افزود: با برگزاری جلسات متعدد با سینماداران و جمعی از مسئولان استان تدابیر لازم برای برگزاری این جشنواره در اصفهان اتخاذ شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان گفت: در سیزدهمین جشنواره فجر اصفهان، سینماهای ساحل و فلسطین برای عموم و سینمای سپاهان برای اهالی رسانه و هنرمندان اکران دارند.

تمنایی ادامه داد: ۷۲ فیلم به دبیرخانه فیلم فجر در تهران ارسال شده است که از بین این آثار، ۱۸ فیلم در بخش سودای سیمرغ پذیرش شده‌اند و تمام این فیلم‌ها در اصفهان نیز اکران خواهد شد.

وی در ارتباط با زمان برگزاری جشنواره در اصفهان توضیح داد: سیزدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان از روز دوشنبه ۱۷ بهمن‌ماه در اصفهان با مراسم تجدید میثاق هنرمندان و اهالی رسانه با آرمان‌های شهدا در محل گلستان شهدا آغاز و تا ۲۳ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان پس از تهران ظرفیت خوبی در تولید آثار سینمایی دارد، بیان داشت: یکی از این ظرفیت‌ها جوانانی هستند که در بخش تولید فیلم کوتاه و مستند آثار خوبی را ارائه می‌کنند.

در ادامه این نشست خبری دبیر سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اصفهان در خصوص ظرفیت سینماهای اصفهان برای این دوره از جشنواره گفت: نسبت به سال گذشته ظرفیت سالن‌های سینما در اصفهان افزایش داشته و افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه سمفا برای خرید بلیت اقدام کنند.

رضا دهقان با بیان اینکه سینماهای ساحل و فلسطین برای اکران فیلم های جشنواره در نظر گرفته شده است، بیان کرد: ظرفیت سینمای سپاهان ۴۴۴ نفر و ظرفیت سینماهای فلسطین و ساحل هر کدام ۵۰۰ نفر است.

وی در ارتباط با نرخ بلیت‌ها نیز افزود: قیمت بلیت برای هر فیلم ۴۰ هزار تومان است و  افزایش نرخ صورت نگرفته است.

دبیر سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اصفهان با اشاره به اکران تمام ۱۸ فیلم جشنواره در اصفهان اظهار داشت: ساعت‌های اکران فیلم‌ها ۱۶، ۱۸:۳۰ و ۲۱ در سینماهای منتخب می باشد.