به گزارش پایگاه خبری پداگرنیوز، مدیر مخابرات منطقه اصفهان گفت: اولین و موثرترین مولفه در راستای مشتری مداری و افزایش رضایت مشترکین، پایش آنی و مستمر کیفیت سرویس های ارائه شده توسط یک مجموعه است که توجه به این مهم منجر به ارتقاء کیفی و کمی سرویس ها و خدمات خواهد شد. اسماعیل قربانی در […]

به گزارش پایگاه خبری پداگرنیوز، مدیر مخابرات منطقه اصفهان گفت: اولین و موثرترین مولفه در راستای مشتری مداری و افزایش رضایت مشترکین، پایش آنی و مستمر کیفیت سرویس های ارائه شده توسط یک مجموعه است که توجه به این مهم منجر به ارتقاء کیفی و کمی سرویس ها و خدمات خواهد شد.

اسماعیل قربانی در جلسه ارزیابی کمیته کیفیت محصولات و خدمات مخابرات اصفهان با حضور علی اصغر ترابی مدیر کل پایش و ارزیابی محصولات و خدمات معاونت تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران در اصفهان بیان داشت: فعالیت های روزمره در مراکز فنی و پاسخگویی مخابرات منطقه اصفهان برای کاهش مشکلات لایه دسترسی، نشان از توجه ویژه همکاران ما به مقوله سرویس گرایی دارد و مجموعه اقدامات صورت گرفته در راستای کاهش قطعی و افزایش کیفیت سرویس ها، گوشه ای از این تلاش های شبانه روزی است.

وی تشکیل جلسات کمیته کیفیت محصولات و خدمات را گامی مهم در جریان مشتری مداری دانست و عنوان کرد: قطعا تشکیل این جلسات و تضارب آرای افراد، به همگرایی و وصول نقطه مشترک برای افزایش کیفیت سرویس منجر خواهد شد و اگر در این جلسات گزارشات تحلیلی مبنای تصمیم گیری ها قرار بگیرد؛ ثمرات بسیار خوبی به همراه خواهد داشت.

قربانی بیان کرد: آمار قابل توجه مشترکین باند پهن مخابرات منطقه اصفهان در سطح کشور، نشانگر توازن کشش شبکه و نیاز مشترک در سطح استان است و ما خدا را شاکریم که توانسته ایم با تلاش همکارانمان به تقاضای سرویس مشترکین استان جواب مثبت بدهیم.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان با تقدیر از حرکت های جهادی همکاران مخابرات اصفهان در راستای خدمت رسانی به مردم استان گفت: خوشبختانه در بخش های مختلف مخابرات استان افراد متخصص، پرتلاش و متعهد زیادی داریم که در کنار هم فضایی را ایجاد کرده اند تا بتوانیم در بین استان های بزرگ کشور جایگاه خوبی داشته باشیم.

برکات تشکیل کمیته محصولات و خدمات کاملا مشهود است

مدیر کل پایش و ارزیابی محصولات و خدمات معاونت تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران نیز در این جلسه با اشاره به آثار تشکیل کمیته محصولات و خدمات گفت: از ابتدای تشکیل این کمیته که با الگو گیری از استان های پیشرو در عرصه امور مشتریان نظیر اصفهان آغاز شده؛ اتفاقات بسیار مبارکی در کشور رقم خورده که منتج به ارتقاء شاخص ها، بهبود تجربه مشتری و رضایتمندی مشترکین در سراسر کشور گردیده است.

علی اصغر ترابی نتایج تشکیل جلسات هم اندیشی در در مناطق را قابل توجه ارزیابی کرد و بیان داشت: حضور در استان های خوب و با تجربه مانند اصفهان، می تواند منجر به اتفاقات خوبی از جمله استخراج نقاط مثبت مناطق و اشاعه به سایر کشور و استفاده از این تجربیات موفق سایر استان ها در ستاد بشود.

وی ضمن ارائه گزارش ارزیابی کمیته های کیفیت محصولات و خدمات مناطق کشور، بر لزوم توجه ویژه به پاسخگویان به عنوان خط مقدم ارتباط با مشتری و مشتریان خاص با آرپوی بالا تاکید کرد.

احمد شاه میرزائی معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان نیز در این جلسه ضمن معرفی اعضای کمیته کیفیت محصولات و خدمات این منطقه، گزارشی از روند عملکرد ۱۱ ماهه این کمیته در استان ارائه نمود.

گفتنی است، در حاشیه این جلسه با اعطای لوح تقدیری از جانب داود زارعیان معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران، از فعالیت های فاطمه دانشمند بابت همکاری با کمیته کیفیت محصولات و خدمات مخابرات منطقه اصفهان، تجلیل به عمل آمد.