به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، همزمان در هفته بسیج مستضعفان ۳۱۳ سری جهیزیه به نیازمندان و نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان اهدا شد. کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اعلام این خبر، اظهار داشت: ۳۱۳ سری جهیزیه با هم افزایی قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، همزمان در هفته بسیج مستضعفان ۳۱۳ سری جهیزیه به نیازمندان و نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان اهدا شد.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اعلام این خبر، اظهار داشت: ۳۱۳ سری جهیزیه با هم افزایی قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران تامین و طی مراسمی در هفته بسیج مستضعفان بین نوعروسان تحت حمایت این نهاد و نیازمندان استان توزیع شد.

کریم زارع با اشاره به ارزش ریالی این هدایا، ادامه داد: هر سری جهیزیه شامل ۵ قلم کالای ضروری زندگی از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جاروبرقی و تلویزیون با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیون تومان تهیه و اهدا شد.

وی تهیه اقلام ضروری جهیزیه را یکی از اقدامات موثر این نهاد در بسترسازی سالم برای تشکیل زندگی با ازدواج آسان توصیف کرد و افزود: این امر با مشارکت خیران، نیکوکاران و همکاری سازمان های مختلف همه ساله در حال انجام است و تلاش می کنیم هیچ نوعروس متقاضی جهیزیه در پشت نوبت دریافت باقی نماند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با بیان اینکه تلاش شده که در قالب هم افزایی در استان کارهای مهم و بزرگی رقم بخورد، گفت: یکی از برنامه های این نهاد در راستای تحقق قانون جوانی جمعیت همین موضوع تامین جهیزیه است تا بتوانیم گامی در مسیر تعالی جمعیت و استحکام بنیان خانواده برداریم.