به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از انهدام باند ۵ نفره سارقان طلاجات زنان کهنسال در عملیات ویژه کارآگاهان این پلیس و اعتراف متهمان به ۱۶ فقره سرقت خبر داد. سرهنگ  حسین تُرکیان بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از خانم های مسن مبنی بر سرقت طلاجات آنان توسط افرادی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از انهدام باند ۵ نفره سارقان طلاجات زنان کهنسال در عملیات ویژه کارآگاهان این پلیس و اعتراف متهمان به ۱۶ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ  حسین تُرکیان بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از خانم های مسن مبنی بر سرقت طلاجات آنان توسط افرادی ناشناس، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: با تحقیقات میدانی مشخص شد با ند ۵ نفره سارقان با استفاده از خودرو های پژو پارس ، ساینا و پراید در سطح شهراصفهان با مراجعه به خانم های کهنسال و جلب اطمینان آنان و به بهانه اینکه قصد خرید طلا برای همسر خود را دارند طلاجات این افراد را برای رویت شکل ظاهری از آنها گرفته و سپس از محل متواری می شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان افزود: در نهایت با انجام اقدامات تخصصی و هوشمندانه کارآگاهان، مخفیگاه متهمان در یکی از نقاط حاشیه ای شهر اصفهان شناسایی و طی  عملیاتی ضربتی و هماهنگ دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان در تحقیقات صورت گرفته به ۱۶ فقره سرقت طلاجات از زنان کهنسال اعتراف کردند که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شدند.