به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان لنجان از  انهدام باند ۴ نفره سارقان سابقه دار منزل و کشف ۳۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در عملیات پلیس آگاهی این فرماندهی خبرداد. سرهنگ اسماعیل پریشانی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در این شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان لنجان از  انهدام باند ۴ نفره سارقان سابقه دار منزل و کشف ۳۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در عملیات پلیس آگاهی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ اسماعیل پریشانی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در این شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی های میدانی و اقدامات هوشمندانه پلیسی باند ۴ نفره ای از سارقان سابقه دار را در این شهرستان شناسایی و در یک عملیات دقیق و ضربتی آن ها را حین سرقت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان با اشاره  به این که در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه شامل طلاجات و لوازم منزل به ارزش ۳۰ میلیارد ریال کشف شد تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به ۱۵ فقره سرقت منزل اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.