به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سرقت کابل های مخابراتی در این شهرستان خبر داد. سرهنگ غلامرضا براتی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت  کابل برق و کابل های مخابراتی در شهرستان خمینی شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سرقت کابل های مخابراتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت  کابل برق و کابل های مخابراتی در شهرستان خمینی شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه ماموران واحد گشت انتظامی کلانتری ۱۳ جوی آباد این فرماندهی حین گشت زنی در ساعات پایانی شب به یک دستگاه خودروی سواری پراید با ۳ نفر سرنشین مشکوک و به سمت خودرو رفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر عنوان کرد: ماموران در بررسی خود مشاهده کردند  ۲ نفر در صندلی عقب خودرو در حال جدا کردن روکش سیم های سرقتی اداره مخابرات هستند که بلافاصله هر ۲ نفر دستگیرشدند.

سرهنگبراتی تصریح کرد: در همین حین فرد دیگری که  با در دست داشتن یک گونی حاوی سیم و کابل های مسروقه قصد ملحق شدن به متهمان را داشت نیز دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه  در بازرسی از خودروی سارقان حدود ۲۲ متر سیم تلفن تکه تکه ، یک کیلو گرم سیم مسی فاقد روکش ،سیم چین و تیزبُر کشف شد خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات صورت گرفته از آنان به ۳ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند که در این رابطه پرونده تشکیل و هر ۳ نفر برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.