به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان در حرکت که با دستبرد به ۱۱ منزل در شهر اصفهان بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال اموال آن ها را به سرقت برده بودند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد. سردارحمید علینقیان پور بیان داشت: در پی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان در حرکت که با دستبرد به ۱۱ منزل در شهر اصفهان بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال اموال آن ها را به سرقت برده بودند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

سردارحمید علینقیان پور بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در محدوده غرب و شرق شهر اصفهان و شکایت مال باختگان به پلیس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی دقیق محل های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات فنی وتخصصی، سرنخ هایی از باند ۴ نفره ای از سارقان سابقه دار و در حرکت که در این سرقت ها دست داشتند را به دست آورده و هویت آنها را مورد شناسایی قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با رصد هوشمندانه کارآگاهان تمامی متهمان مورد شناسایی قرار گرفته و طی یک عملیات ضربتی با هماهنگی مرجع قضائی در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها یک قبضه سلاح کلت کمری، یک تیغه خشاب و۴ تیر جنگی ، مقادیر قابل توجهی طلاجات مسروقه به همراه تعدادی آلات و ادوات سرقت کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۱۱ فقره سرقت منزل در شهراصفهان اعتراف کردند تصریح کرد: اموال به سرقت رفته توسط متهمان شامل طلاجات، سکه، ارز، لوازم صوتی و تصویری، تابلو فرش، نقره جات و گوشی تلفن همراه بوده که ارزش مجموع این اموال برابر ارزیابی صورت گرفته توسط کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار علینقیان پور در پایان با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات و مسائل ایمنی و مراقبتی در خصوص پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه ای مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.