به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا از دستگیری اعضای باند۶ نفره سارقان باغ ها در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد . سرهنگ شکراله پورخاقان اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت از باغ های خصوصی شهروندان در ۲ روستای شهرستان شهرضا، بررسی موضوع  به صورت ویژه در دستور کار […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا از دستگیری اعضای باند۶ نفره سارقان باغ ها در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد .

سرهنگ شکراله پورخاقان اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت از باغ های خصوصی شهروندان در ۲ روستای شهرستان شهرضا، بررسی موضوع  به صورت ویژه در دستور کار مأموران پاسگاه “هونجان” فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی صحنه های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی نهایتاً  سرنخ هایی از یک باند ۶ نفره سرقت به دست آورده و با رصد هوشمندانه خود مخفیگاه این متهمان را در یکی از مناطق شهرستان شناسایی کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا عنوان داشت: با شناسایی مخفیگاه متهمان ماموران طی هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی این افراد را دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند که این افراد در تحقیقات صورت گرفته به ۲۷فقره سرقت از باغ های شهروندان اعتراف کردند.

سرهنگ پورخاقان در خاتمه خاطر نشان کرد: با راهنمایی سارقان، ۲ مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و سپس همگی افراد دستگیر شده به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.