به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان از برکناری ۶ ماهه مدیر و بازرس وقت به دلیل کوتاهی در انجام وظایف و عرضه بیش از ۴۲ هزار کیلوگرم آرد یارانه ای خارج از ضوابط تعیینی خبر داد. ، علی اکبر مختاری گفت: پرونده خرید و فروش بر خلاف ضوابط ۴۲ هزار و ۸۰۰ […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان از برکناری ۶ ماهه مدیر و بازرس وقت به دلیل کوتاهی در انجام وظایف و عرضه بیش از ۴۲ هزار کیلوگرم آرد یارانه ای خارج از ضوابط تعیینی خبر داد.

، علی اکبر مختاری گفت: پرونده خرید و فروش بر خلاف ضوابط ۴۲ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم آرد یارانه ای در شعب تعزیرات حکومتی کاشان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه مدارک موجود در پرونده و جوابیه استعلام، تخلف متهم ردیف اول را محرز و وی را به پرداخت سه میلیارد و ۲۹۲ میلیون ریال جزای نقدی معادل یک برابر میزان تخلف و همچنین پرداخت خسارت به نانوایانی که به علت این تخلف مطالبه آرد دارند؛ محکوم کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: شعبه متهمان ردیف سوم و چهارم پرونده را با توجه به اثبات نشدن کسب درآمد از تخلف به برکناری از سمت به مدت شش ماه محکوم کرد.

مختاری بیان کرد: شعبه در خصوص کالای موضوع تخلف با توجه به سریع الفساد بودن آن، آرد ضبط شده را به شبکه توزیع ارسال و تحویل نانوایان سطح شهرستان شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: همچنین با توجه به احراز کوتاهی در انجام وظایف قانونی و علم، آگاهی و توانایی متهمان ردیف پنجم، ششم، هشتم و دوازدهم، موضوع برای رسیدگی به مراجع قضایی دارای صلاحیت رسیدگی ارسال شد.