به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رییس کل دادگستری استان از انجام قریب به ۵۷۰۰ جلسه دادگاه آنلاین در مهر ماه خبرداد. حجت الاسلام و المسلمین جعفری در تشریح عملکرد دادگستری استان در حوزه دادرسی الکترونیک گفت: در مهر ماه سال جاری قریب به ۵۷۰۰ جلسه دادگاه آنلاین برگزار شده که این تعداد شامل ۴۴۴۵ جلسه […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رییس کل دادگستری استان از انجام قریب به ۵۷۰۰ جلسه دادگاه آنلاین در مهر ماه خبرداد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری در تشریح عملکرد دادگستری استان در حوزه دادرسی الکترونیک گفت: در مهر ماه سال جاری قریب به ۵۷۰۰ جلسه دادگاه آنلاین برگزار شده که این تعداد شامل ۴۴۴۵ جلسه با زندان و ۱۲۵۳ جلسه با اصحاب دعوی بوده است.

وی ادامه داد: در این خصوص تلاش دادگستری استان و معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی بر آن بوده ضمن فراهم کردن بستر و امکانات مناسب، اعزام زندانی و حضور اصحاب دعوی در شعب را به حداقل رساند.

رییس کل دادگستری استان افزود: انجام ۴۵۳ مورد ملاقات الکترونیک زندانیان از دیگر اقدامات در این حوزه است.

حجت الاسلام و المسملین جعفری ضمن تقدیر از تلاش های پرسنل معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان تأکید کرد: در راستای ارتقاء کیفی و کمی عملکرد، اقدامات حوزه ها و مجتمع های قضایی سراسر استان به طور مستمر تحت نظارت و پایش بوده و ضمن تقدیر از حوزه های برتر، تذکرات لازم جهت پیشرفت کمی و کیفی داده می شود.