به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، در فرآیند ممیزی سیستم های مدیریتی شرکت گاز استان اصفهان، ممیزی مراقبتی چهار گواهینامه سیستم، مدیریتی (ISO) با موفقیت انجام شد. مدیرعامل این شرکت گفت: این شرکت در راستای بهینه سازی اقدامات و وظایف خود و نیز اجرای فرآیند بهبود مستمر در تمامی امور، سیستم های مدیریتی بین المللی(ISO) را […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، در فرآیند ممیزی سیستم های مدیریتی شرکت گاز استان اصفهان، ممیزی مراقبتی چهار گواهینامه سیستم، مدیریتی (ISO) با موفقیت انجام شد.

مدیرعامل این شرکت گفت: این شرکت در راستای بهینه سازی اقدامات و وظایف خود و نیز اجرای فرآیند بهبود مستمر در تمامی امور، سیستم های مدیریتی بین المللی(ISO) را مستقر و بطور مستمر در راستای بهبود و ارتقای فرآیند خدمت رسانی به چندین میلیون مشترک گاز طبیعی در استان پهناور اصفهان جاری سازی نموده است.

عسکری گفت: این گواهینامه هاشامل:  ISO 9001:2015 مدیریت کیفیت،ISO10002 : 2018  مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان، ISO10004:2018  مدیریت سنجش رضایت مشتریان و   ISO 10015:2019مدیریت آموزش می باشد.

وی، تصریح کرد: همکاران ما در شرکت گاز استان استان اصفهان، به صورت مستمر در حال اجرا و جاری سازی استانداردهای مدیریتی استقرار یافته هستند و با بروزرسانی و بازنگری دستورالعمل‌ها و روش‌های اجرایی، خط مشی سازمان، رفع عدم انطباق‌های سنوات قبلی، برگزاری جلسات بازنگری مدیریت و فرهنگ سازی رعایت این استانداردها در سراسر شرکت درجهت کسب رضایتمندی حداکثری ذینفعان و پیشبرد اهداف متعالی شرکت بر اساس اهداف و خط مشی شرکت ملّی گاز تلاش می‌کند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان، افزود: هدف این شرکت برای دریافت گواهینامه های ایزو، شناخت نقاط قوت و قابل بهبود در راستای ارائه خدمات با کیفیت و بهینه و بهبود فرآیندهای کاری و عملیاتی که منجر به رضایت به مشترکین است.

مهندس عسکری، اظهار داشت: شرکت گاز استان اصفهان یک شرکت رو به رشد، توسعه یافته و باثبات است و با استقرار سیستم مدیریت یکپارچه می تواند در جهت رشد و شکوفایی سازمانی حرکت کرده و راه را برای افزایش بهره وری و اثربخشی هموار می سازد.

وی، افزود: استقرار سیستم های مدیریت یکپارچه به مستندسازی فرآیندها در سازمان کمک شایانی نموده است و طی این فرآیند عملکرد و اقدامات واحدهای ستادی و تعدادی از ادارات گاز مناطق اصفهان مطابق با الزامات  استانداردهای مدیریتی توسط ممیزین خارجی شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران مورد بررسی و سنجش قرار گرفت.

عسکری، سابقه موفق شرکت گاز استان اصفهان در حوزه سیستم های مدیریتی را مرهون تلاش بی وقفه و همکاری کلیه کارکنان دانست و آن را عاملی موثر در کسب موفقیت در مسیر تعالی سازمانی و ارزیابی عملکرد سازمان قلمداد نمود.