به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،بیش از ۳۰۴ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آب در ۹ ماهه سال جاری در سطح استان اصفهان انجام شد که این میزان ۲۰ درصد بیش از برنامه پیش بینی شده است. مدیرعامل آبفای استان اصفهان با اعلام این خبر افزود: پیشرفت کلی طرح های درحال اجرای این شرکت قابل توجه […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،بیش از ۳۰۴ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آب در ۹ ماهه سال جاری در سطح استان اصفهان انجام شد که این میزان ۲۰ درصد بیش از برنامه پیش بینی شده است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با اعلام این خبر افزود: پیشرفت کلی طرح های درحال اجرای این شرکت قابل توجه است، به طوری که در ۹ ماهه سال جاری شاهد ۱۲۷ کیلومتر توسعه و ۱۱۸ کیلومتر اصلاح شبکه آب و حدود ۵۹ کیلومتر لوله گذاری خطوط انتقال آب در استان هستیم.

حسین اکبریان طول شبکه توزیع آب استان اصفهان را ۱۷ هزار ۷۱۴ کیلومتر عنوان کرد و گفت: طول شبکه توزیع آب استان ۵ درصد طول شبکه توزیع آب کل کشور را شامل می شود که ۱۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر آن در بخش شهری و ۵ هزار و ۲۰۰ کیلومتر آن در بخش روستایی است.

وی در خصوص خطوط انتقال آب گفت: در حال حاضر طول خطوط انتقال آب استان ۵ هزار و ۵۸۳ کیلومتر است که ۲ هزار و ۶۴۳ کیلومتر آن در بخش شهری و ۲ هزار و ۹۴۰ کیلومتر آن در بخش روستایی قرار دارد.

مدیرعامل و رییس هیات مدیره آبفای استان اصفهان به طرح جهاد مخزن سازی که در آبفای استان اصفهان در حال اجرا است اشاره کرد و افزود: حجم کل مخازن استان اصفهان در حال حاضر بیش از ۱ میلیون و ۲۲۴ هزار متر مکعب است که بر اساس طرح جهاد مخزن سازی، ساخت مخازن رو به افزایش است.

اکبریان با بیان اینکه ارائه خدمات پایدار به مردم استان اصفهان از نخستین و مهم ترین وظیفه های شرکت آبفا است، خاطر نشان ساخت: در همین راستا تلاش می شود که از تمامی ظرفیت های در اختیار به بهترین شکل ممکن بهره برداری شود.