به گزارش حضور آنلاین؛شهردار اصفهان گفت: شهروندان تا تیرماه سال ۹۹ برای انجام امور اداری پروانه ساختمانی فرصت دارند. قدرت اله نوروزی بیان داشت: به دلیل شرایط کرونا، انجام امور اداری دریافت پروانه ساختمانی تا تیرماه سال آینده امکان پذیر است. وی در مورد صدور پروانه ساختمان و تجمع مردم در شهرداری هم به راهکاری […]

به گزارش حضور آنلاین؛شهردار اصفهان گفت: شهروندان تا تیرماه سال ۹۹ برای انجام امور اداری پروانه ساختمانی فرصت دارند.

قدرت اله نوروزی بیان داشت: به دلیل شرایط کرونا، انجام امور اداری دریافت پروانه ساختمانی تا تیرماه سال آینده امکان پذیر است.

وی در مورد صدور پروانه ساختمان و تجمع مردم در شهرداری هم به راهکاری در این زمینه اشاره و تصریح کرد: برای اینکه مراجعات و تجمع برای دریافت پروانه ساختمانی زیاد است، نامه ای را تهیه و به شورای شهر ارسال کردیم مبنی بر اینکه حساب های مالی مربوط به دریافت پروانه

نوروزی افزود: شهروندان یک بار برای محاسبات مراجعه کنند و پرونده مفتوح می ماند و تا تیرماه سال ۹۹ می توانند به شهرداری های مناطق مراجعه و بقیه کار خود را انجام دهند.

شهردار اصفهان به توجه شهرداری برای حفاظت از کودکان کار در مقابله با کرونا خبر داد و افزود: در این زمینه فعالیت هایی را در مناطق کمتر برخوردار انجام دادیم و این اقدامات در حال اجراست.

شهردار اصفهان گفت: اقدامات شهرداری برای عید نوروز تعطیل نمی شود بلکه متفاوت از سال های قبل برگزار می شود، بهار آمدنی است و باید از آن استقبال کنیم.