به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، نماینده ولی فقیه در استان حضور پرشور مردم در انتخابات را تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور و تکمیل کننده کار نیروهای نظامی و انتظامی عنوان کرد. آیت الله “سید یوسف طباطبایی نژاد” پس از انداختن رای خود در شعبه اخذ رای مستقر در میدان تاریخی حضرت امام (ره) در […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، نماینده ولی فقیه در استان حضور پرشور مردم در انتخابات را تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور و تکمیل کننده کار نیروهای نظامی و انتظامی عنوان کرد.
آیت الله “سید یوسف طباطبایی نژاد” پس از انداختن رای خود در شعبه اخذ رای مستقر در میدان تاریخی حضرت امام (ره) در جمع خبرنگار گفت: مردم ایران امروز یک اتفاق مهم و سرنوشت ساز را تجربه می کنند و در فاصله کمتر از۵۰ روز پس از شهادت رئیس جمهور عزیز خود بار دیگر در انتخابات شرکت کرده و برای  سربلندی کشورشان رای می دهند.
وی با بیان اینکه در نظام های مردم سالار دنیا رئیس جمهور و نمایندگان مجلس را مردم تعیین می کنند افزود:  در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که یک نظام ولایی و برآمده از مردم است علاوه بر اینکه عقل حکم می کند که در انتخابات شرکت کرده و در سرنوشت کشور خود سهیم باشند یک فرمان از سوی ولی فقیه زمان هم هست که تکلیف شرعی برای مردم ما ایجاد می کند و خود را مکلف به شرکت در انتخابات می دانند.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان  حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: هرچقدر حضور مردم در انتخابات پیشتر باشد امنیت و اقتدار کشور در دنیا تضمین شده و به نوعی این کار آنها مکمل کار نیروهای نظامی و انتظامی است که شبانه روز برای حفظ امنیت شهرها و مرزهای کشور تلاش می کنند.
آیت الله طباطبایی نژاد با قدردانی از تلاش ها و زحمات نیروهای پلیس و سایر دستگاه های امنیتی و دست اندرکاران برگزاری انتخابات دراستان اصفهان گفت: امروز همه دستگاه ها با ظرفیت های خود به میدان آمدند تا انتخاباتی پرشور و در خورشأن مردم برگزار شود و بنابر این توصیه می کنم همه کسانی که به عزت و سربلندی و اقتدار کشورشان علاقمند هستند به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و در این انتخابات شرکت کنند.