به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،علیرضا زاکانی در خصوص اولین مناظره تلویزیونی تاکید کرد: امیدوارم ماحصل این صحبت‌ها روشن شدن فضا برای انتخاب مسیری که می تواند به ارتقا و پیشرفت کشور بینجامد توسط مردم شود.   ، علیرضا زاکانی پس از حضور در اولین مناظره انتخاباتی با محوریت موضوعات اقتصادی هنگام خروج از صدا و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،علیرضا زاکانی در خصوص اولین مناظره تلویزیونی تاکید کرد: امیدوارم ماحصل این صحبت‌ها روشن شدن فضا برای انتخاب مسیری که می تواند به ارتقا و پیشرفت کشور بینجامد توسط مردم شود.

 

، علیرضا زاکانی پس از حضور در اولین مناظره انتخاباتی با محوریت موضوعات اقتصادی هنگام خروج از صدا و سیما بیان کرد: من جا دارد تشکر کنم از همه شما دوستان که تا پاسی از شب ایستاده اید و  چنین خدماتی را به مردم می دهید. همچنین از مردم عزیز قدردانی می کنم که حوصله کردند. ما با هم صحبت کردیم و امید دارم ماحصل این  صحبت روشن کند فضایی را که می‌تواند گره از زندگی مردم باز کند و کشور را در مسیر ارتقا و پیشرفت قرار دهد کدام یک از مسیرهایی است که دوستان ارائه می کنند.

 

وی در ادامه اظهار کرد: به طبع آنچه که از ما انتظار است این بوده که بحث‌های خود را جدی کرده و با هم تعارف نداشته باشیم. باید این حق را برای مردم قائل باشیم و به یک جهتی با جدیت و دقت و احترام موضوعات مختلف و ابعاد آن را باز کنیم. بنده نیز سعی کردن در حوزه اقتصاد چهار سرفصل کلی را بیان کنم که در آن ایجاد استقلال در حوزه اقتصاد از ارز بود. با منطق خاص خود که نیاز به توضیح داشت و بنده ارائه کردم.

 

این کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه تصریح کرد: جلوگیری از خام فروشی  مبتنی بر دانش و ایجاد ارزش افزوده و بعد هم مشارکت مردم و بعد هم توزیع ثروت خلق شده بین عموم مردم به اقتضای ظرفیتی که به میدان می آورند از جمله برنامه های بنده بود. ان شاءالله بتوانیم ابعاد این عرایض را باز کرده و مردم عزیز ما بتوانند با برنامه ها و با صحت آنان و ریشه آنان آشنا شوند.