به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، عضو کمیسیون خانواده، بانوان، جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امکانات تفریحی شهر مانند باغ‌های بانوان در تعامل با آموزش و پرورش در اختیار نوجوانان قرار گیرد. احمد شریعتی با تأکید بر لزوم تعامل بیشتر مدیریت شهری و آموزش و پرورش در حوزه نوجوانان اظهار کرد: با توجه به امکاناتی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، عضو کمیسیون خانواده، بانوان، جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امکانات تفریحی شهر مانند باغ‌های بانوان در تعامل با آموزش و پرورش در اختیار نوجوانان قرار گیرد.

احمد شریعتی با تأکید بر لزوم تعامل بیشتر مدیریت شهری و آموزش و پرورش در حوزه نوجوانان اظهار کرد: با توجه به امکاناتی که شهر در اختیار دارد و تعامل با اداره کل آموزش و پرورش فرصت استفاده دانش آموزان از امکانات تفریحی و گردشگری شهر از جمله باغ‌های بانوان می‌تواند فراهم شود.

وی افزود: در اصفهان تعداد زیادی از مدارس به واسطه شهدایی که تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند مدارسی ماندگار محسوب می‌شوند که باید زمینه معرفی این مدارس با اقدامات فرهنگی فراهم شود.

عضو کمیسیون خانواده، بانوان، جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پیشنهاد معرفی شهردار مدارس از نکات قابل توجه جلسه هفته اخیر شورا با حضور اعضای تشکل‌های دانش آموزی بود که لازم است از سوی شورا پیگیری شود.

وی بر لزوم احیای ایستگاه‌های دوچرخه تاکید کرد و گفت: دوچرخه وسیله حمل و نقلی پاکی برای دانش آموزان است و درخواست‌هایی برای ایجاد ایستگاه‌های دوچرخه داده شده که لازم است پیگیری شود.