به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، شرکت مخابرات ایران با هدف توسعه فناوری، تجاری سازی و به اشتراک گذاری تجارب علمی با معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تفاهم نامه همکاری امضا کرد. تفاهم نامه همکاری شرکت مخابرات ایران با معاونت پژوهشی وزارت علوم با هدف تعامل بیشتر و همکاری های دوجانبه در زمینه های […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، شرکت مخابرات ایران با هدف توسعه فناوری، تجاری سازی و به اشتراک گذاری تجارب علمی با معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

تفاهم نامه همکاری شرکت مخابرات ایران با معاونت پژوهشی وزارت علوم با هدف تعامل بیشتر و همکاری های دوجانبه در زمینه های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی بین معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مرکز آموزش، پژوهش و نوآوری شرکت مخابرات ایران امروز دوشنبه ۲۱ آذرماه منعقد شد.

در این تفاهم نامه ، ترویج کارآفرینی از طریق طرح های توانمندسازی و مشارکت در راه اندازی مرکز نوآوری و همچنین همسوسازی پژوهش ها، آموزش ها و توسعه زیرساخت های تخصصی دانشگاه ها و رفع نیازمندی های علمی و فنی مجموعه مخابرات با استفاده از توان دانشی حوزه پژوهشی وزارت علوم مورد نظر و تفاهم دو طرف قرار گرفت.

برگزاری دوره های آموزشی ، همکاری در زمینه های مرتبط و آغاز فعالیت های پژوهشی با استفاده از فعالیت های مرکزآموزش، پژوهش و نوآوری شرکت مخابرات از زمینه های مورد توافق دو طرف برای انجام فعالیت های علمی و آموزشی است.