به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه اعزام مسئولان وزارتخانه به جام جهانی قطر کاملا ممنوع بود، گفت: امسال ۷۵ فیلم در جشنواره فجر ثبت نام کردند . محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران  با تاکید بر اینکه […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه اعزام مسئولان وزارتخانه به جام جهانی قطر کاملا ممنوع بود، گفت: امسال ۷۵ فیلم در جشنواره فجر ثبت نام کردند .

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران  با تاکید بر اینکه اعزام مسئولان وزارتخانه به جام جهانی قطر کاملا ممنوع بود، گفت: امسال ۷۵ فیلم در جشنواره فجر ثبت نام کردند درحالی که سال گذشته ۷۰ فیلم ثبت نام کرده بودند ضمن اینکه در بخش بین‌الملل هم آثار به بیش از ۵۰۰ فیلم رسیده است.

اسماعیلی با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم فجر در بهمن ماه گفت: امسال ۷۵ فیلم در این جشنواره ثبت نام کردند در حالی که سال گذشته ۷۰ فیلم ثبت نام کرده بودند.

وی تعداد متقاضی بخش بین المللی جشنواره فجر را بیش از ۵۰۰ اثر عنوان کرد.

وی درباره لیست منتشر شده از خبرنگاران اعزامی به جام‌جهانی قطر اضافه کرد: رویداد جام‌جهانی رویداد مهمی است و رسانه‌ها خبرنگارانی را معرفی کرده بودند که توانایی بازتاب دادن اخبار سیاسی و اجتماعی این رویداد را داشته باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ما با شفافیت کامل عمل کرده و لیست را منتشر کردیم. اعزام مسئولان وزارتخانه کاملا ممنوع بود.

موج