به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرماندار اصفهان عنوان کرد: خدمات ویژه بسیج در عرصه های مختلف بیانگر انسجام و نقش آفرینی مردم در بخش های مختلف است و این نسل توانسته است الگویی برای دیگر کشورها و مجاهدین سراسر دنیا باشد. ، محمد علی احمدی در حاشیه همایش اقتدار بسیج در بهارستان، با بیان اینکه […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرماندار اصفهان عنوان کرد: خدمات ویژه بسیج در عرصه های مختلف بیانگر انسجام و نقش آفرینی مردم در بخش های مختلف است و این نسل توانسته است الگویی برای دیگر کشورها و مجاهدین سراسر دنیا باشد.

، محمد علی احمدی در حاشیه همایش اقتدار بسیج در بهارستان، با بیان اینکه بسیج نسل پاک و مقدسی است که برای حفاظت از دین، انقلاب و کشور در همه عرصه ها جان فشانی کرده است، گفت: اگر شجره طیبه بسیج در دوران دفاع مقدس به حفظ مرزهای جغرافیایی اهتمام داشت، پس از آن حافظ مرزهای اعتقادی و دینی جامعه بود.

وی با اشاره به به خدمات بسیج در عرصه های مختلف افزود: خدمات ویژه بسیج در عرصه های مختلف بیانگر انسجام و نقش آفرینی مردم در بخش های مختلف است و این نسل توانسته است الگویی برای دیگر کشورها و مجاهدین سراسر دنیا باشد.

گفتنی است، به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج، همایش اقتدار بسیج به همت ناحیه مقاومت بسیج حضرت امام حسین (علیه السلام) در بهارستان برگزار شد.