به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،امام جمعه موقت اصفهان بیان داشت: امروز آمریکا و مدعیان حقوق بشر و حقوق زنان رسوا شدند زیرا بیش از ۳۲ هزار زن و بچه در غزه به شهادت رسیدند و امید است به زودی رژیم جعلی صهیونیستی نابود گردد. ، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،امام جمعه موقت اصفهان بیان داشت: امروز آمریکا و مدعیان حقوق بشر و حقوق زنان رسوا شدند زیرا بیش از ۳۲ هزار زن و بچه در غزه به شهادت رسیدند و امید است به زودی رژیم جعلی صهیونیستی نابود گردد.

، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل در غزه گفت: تاریخ تا به امروز جنایتی مانند جنایت رژیم صهیونیستی در غزه به خود ندیده است که این چنین مردم مظلوم غزه مورد ظلم استکبار قرار گرفتند.

وی  با گرامیداشت دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی افزود: در روز دوازدهم فروردین این مردم بودند که علم اسلام را برفراشتند و موجب قدرت جمهوری اسلامی در مقابل کفر جهانی شد.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه اسلام در تمام امور مشارکت مردم را جزو عوامل موفقیت دانسته است، گفت: امروز نیز تنها کشوری که با فریاد رسا اعلام می‌کند مرگ بر آمریکا، ایران است.

حجت الاسلام میردامادی بیان داشت:برادران و خواهران روزه‌دار را به تقوای الهی توصیه می‌کنم زیرا فلسفه ماه رمضان و روزه‌داری تقوای الهی است.

خطیب جمعه اصفهان ادامه داد: در قرآن کریم آمده است ریشه تقوا مبارزه با نفس و تسلیم بندگی خداوند است و ماه مبارک رمضان تمرین بندگی و مبارزه با نفس است و امیدواریم بتوانیم در تمام عمر بر نفس خود تسلط داشته باشیم.

وی در ارتباط با اهمیت شب‌های قدر اظهار داشت: قرآن در شب قدر نازل شده است، خداوند در این شب به پیامبراسلام(ص) می‌فرماید فضیلت عبادت در این شب از سال‌ها عبادت بیشتر است، نباید در اعمال شب قدر کوتاهی کرد.

امام جمعه موقت اصفهان گفت:مهم‌ترین عمل در این شب توبه از گناهان و توسل به قرآن کریم است و امیدواریم خداوند در این شب بصیرت، معرفت، بینش و آگاهی به ماعطا کند.