به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان با اشاره به اقدامات به عمل آمده برای تامین اراضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان گفت: الحاق ۱۲۳ هکتار اراضی به محدوده شهری شهرهای شهرستان اصفهان در دستور کار است. محمدهادی فرازبخت در خصوص اقدامات به عمل آمده در حوزه های کاری […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان با اشاره به اقدامات به عمل آمده برای تامین اراضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان گفت: الحاق ۱۲۳ هکتار اراضی به محدوده شهری شهرهای شهرستان اصفهان در دستور کار است.

محمدهادی فرازبخت در خصوص اقدامات به عمل آمده در حوزه های کاری مختلف این اداره اظهار داشت: در راستای تامین اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان الحاق اراضی به محدوده شهرهای نصرآباد، محمدآباد، نیک آباد، ورزنه، کوهپایه، تودشک و هرند انجام پذیرفت.

وی افزود: علاوه بر این مجدداً الحاق زمین به محدوده شهری به میزان ۵۰ هکتار برای شهر ورزنه، ۱۷ هکتار محمدآباد، ۸.۵ هکتار نیک آباد، ۲۵ هکتار کوهپایه، ۷.۵ هکتار تودشک و ۱۵ هکتار برای شهر هرند در دستور کار قرار دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان واگذاری زمین با مساحت ۱۸۰ مترمربع به صورت انفرادی جهت ساخت مسکن ویلایی در طرح نهضت ملی را از جمله نقاط قوت برشمرد و اذعان داشت: پس از واگذاری زمین، سرعت بخشی در روند نظام مهندسی، صدور پروانه شهرداری و ساخت و ساز پیگیری می‌شود.

فرازبخت در خصوص اقدامات به عمل آمده در حوزه راهسازی این اداره عنوان کرد: باقیمانده احداث باند دوم محور ورزنه به اژیه به طول یکهزار و ۲۰۰ متر در مرحله زیرسازی قرار دارد همچنین جدول گذاری میدان کفران نیز تکمیل شده است.