به گزارش پایگاله خبری پیداگرنیوز، به نقل از روزنانه مارکا، طبق اعلام روزنامه مارکا علاوه بر الهلال عربستان الإتحاد هم برای جذب مسی اعلام آمادگی کرده است. پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر عربستان باعث شده است تا دیگر باشگاه های بزرگ فوتبال این کشور هم به دنبال جذب فوق ستاره های بزرگ فوتبال جهان باشند. […]

به گزارش پایگاله خبری پیداگرنیوز، به نقل از روزنانه مارکا، طبق اعلام روزنامه مارکا علاوه بر الهلال عربستان الإتحاد هم برای جذب مسی اعلام آمادگی کرده است.

پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر عربستان باعث شده است تا دیگر باشگاه های بزرگ فوتبال این کشور هم به دنبال جذب فوق ستاره های بزرگ فوتبال جهان باشند.

هواداران الهلال بزرگ ترین و پرافتخاترین تیم عربستانی هم منتظر یک خرید بزرگ و بی صبرانه به جذب لیونل مسی علاقمند هستند.

سران این باشگاه عربستانی رسما با مسی وارد مذاکره شده اند و پیشنهاد فرانجومی ۳۵۰ میلیون یورو در یک فصل را به مسی داده اند.

روزنامه مارکا اعلام کرد که الهلال تنها مشتری مسی نیست بلکه الاتحاد هم برای جذب این فوق ستاره آرژانتینی اعلام آمادگی کرده است و حاضر است که ۳۵۰ میلیون یورو برای جذب این بازیکن پرداخت کند.

مارکا البته اعلام کرد که مسی با پاری سن ژرمن برای تمدید یک ساله قراردادش به توافق رسیده است و به احتمال خیلی زیاد یک فصل دیگر در تیم باقی خواهد ماند با این حال باشگاه های عربستانی امید خود را به جذب این بازیکن از دست نداده اند.

مسی دومین فصل حضورش در پاری سن ژرمن را تجربه می کند. او در فصل نخست عملکرد خوبی در تیم پاریسی نداشت اما در فصل جاری بسیار خوب ظاهر شده است و به روزهای اوج خود برگشته است.