به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس‌جمهور ایران در نشست خبری مشترک با نخست‌وزیر پاکستان گفت: به مردم پاکستان که همواره از حق و عدالت دفاع کرده‌اند، افتخار می‌کنیم.   ، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی،  رئیس جمهور ایران امروز در نشست خبری با نخست وزیر پاکستان در اسلام آباد گفت: ابتدا باید از نخست‌وزیر و دولت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس‌جمهور ایران در نشست خبری مشترک با نخست‌وزیر پاکستان گفت: به مردم پاکستان که همواره از حق و عدالت دفاع کرده‌اند، افتخار می‌کنیم.

 

، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی،  رئیس جمهور ایران امروز در نشست خبری با نخست وزیر پاکستان در اسلام آباد گفت: ابتدا باید از نخست‌وزیر و دولت پاکستان به خاطر میزبانی از هیات جمهوری اسلامی ایران تشکر کنم؛ ما امروز در شهر زیبای اسلام‌آباد هستیم و از همین سخن‌گاه، به مردم بسیار خوب و دین‌مدار پاکستان عرض سلام و احترام دارم.

 

وی‌افزود: به همه خانواده‌های پاکستانی در جای جای این کشور از طرف رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران، ابلاغ سلام دارم.

 

حجت الاسلام رییسی اضافه کرد: به مردم پاکستان که همواره از اسلام و ارزش‌های اسلامی، مظلومان فلسطینی و غزه و حق و عدالت دفاع کرده‌اند و همواره در خیابان‌های شهرهای مختلف این کشور، آزادی قدس شریف را فریاد زده‌اند، افتخار می‌کنیم.