به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی در چهلمین روز شهادت شهید حجت الاسلام رئیسی و همراهانش به ملت ایران مجددا تسلیت گفت. ،  سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در این سخنرانی که در مراسم چهلمین روز شهادت شهدای خدمت پخش شد، گفت: از طریق صدا  وسیمای جمهوری اسلامی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی در چهلمین روز شهادت شهید حجت الاسلام رئیسی و همراهانش به ملت ایران مجددا تسلیت گفت.

،  سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در این سخنرانی که در مراسم چهلمین روز شهادت شهدای خدمت پخش شد، گفت: از طریق صدا  وسیمای جمهوری اسلامی ایران با شما صحبت میکنم از طرف خودم و به نیابت از مقاومت و ملت لبنان و همچنین همه جنبش‌های محور مقاومت همبستگی همدردی و تسلیت خودر ابه محضر آقایمان رهبر معظم انقلاب دام ضله الشریف و حوزه‌های عملیه و مسئولین محترم جمهوری اسلامی و یکایک ملت عزیز ایران و خانواده های گرامی و شریف عرض میکنم.

 

وی با اشاره به ترور دو فرمانده بزرگ شهید سلیمانی و ابو مهندس آن را خیزش و قیام و زندگی دوباره برای انقلاب اسلامی ایران و مقاومت و همه جنبش‌های منطقه دانست و آنها را به برکت مدیریت حکیمانه رهبر ایران دانست.

 

وی با اشاره به شهادت حجت الاسلام رئیسی گفت: الحمدالله ملت ایران با حضور مستقیم و نحوه برخورد با این حادثه و آرامش و ثبات در ایران به الگویی برای همه دنیا تبدیل شد. دشمنانی که در کمین نشسته و منتظر بودند دیدند که ایران با تمام شرایط سختی که مواجه بود آرام باثبات و متحد است. تشییع میلیونی برای شهید رئیسی، امیر عبداللهیان و دیگر شهدا را جهان شاهد بود این حضور عظیم و گسترده حامل پیامی قوی برای دوستان و دشمنان بود.