به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه بیش از ۱۵۴ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن استان حائز شرایط فعال هستند گفت: تا کنون تخصیص پروژه برای بیش ۳۶ هزار متقاضی انجام شده است. علیرضا قاری‌قرآن اظهار کرد: تعداد متقاضیان تخصیص پروژه در طرح نهضت ملی مسکن استان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه بیش از ۱۵۴ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن استان حائز شرایط فعال هستند گفت: تا کنون تخصیص پروژه برای بیش ۳۶ هزار متقاضی انجام شده است.

علیرضا قاری‌قرآن اظهار کرد: تعداد متقاضیان تخصیص پروژه در طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان، ۳۶ هزار و ۴۴۴ نفر است.

وی با اشاره به ثبت نام بیش از ۴۵۲ هزار و ۸۰۰ نفر در این طرح حمایتی مسکن افزود: از این تعداد، افزون بر ۱۵۴ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط بوده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: از این متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان، بالغ بر ۱۲۹ هزار نفر تأیید نهایی تجمعی (دارای ۴ شرط) و از این تعداد هم، برای بیش از ۴۹ هزار متقاضی افتتاح حساب شده است.

وی تعداد پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در این استان را تا کنون افزون بر چهار هزار و ۷۰۰ پروژه اعلام و اضافه کرد: تعداد واحد دارای قرارداد سازنده این طرح بالغ بر ۳۷ هزار و ۹۰۰ واحد است.

قاری‌قرآن، تعداد متقاضیان دارای آورده بیش از ۴۰ میلیون تومان در طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان را بیش از ۴۵ هزار نفر بیان کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت:در طرح نهضت ملی مسکن براساس برنامه، سهم استان اصفهان برای چهار سال، ساخت ۱۸۳ هزار و ۸۶۶ واحد مسکونی شهری است.