به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت:در ۱۱ ماهه سال جاری بالغ بر ۴۳۰ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه توزیع و خط انتقال آب در استان اصفهان صورت گرفت که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است. حسین اکبریان بیان داشت: بالغ بر ۲۹۸ کیلومتر از این لوله […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت:در ۱۱ ماهه سال جاری بالغ بر ۴۳۰ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه توزیع و خط انتقال آب در استان اصفهان صورت گرفت که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است.

حسین اکبریان بیان داشت: بالغ بر ۲۹۸ کیلومتر از این لوله گذاری ها مربوط به توسعه شبکه آب و ۱۳۲ کیلومتر آن مربوط به اصلاح شبکه آب است.

وی جمع لوله گذاری آب در ۱۱ ماهه سال جاری در شهر اصفهان را بیش از ۴۰ کیلومتر عنوان کرد و گفت: در شهرستان های فریدونشهر، سمیرم و نایین بیش از ۱۲۳ کیلومتر لوله گذاری آب انجام شده است که بخشی از آن در راستای محرومیت زدایی از روستاها و در قالب طرح ملی جهاد آب رسانی صورت گرفته است.

وی در خصوص انشعاب آب واگذار شده در استان خاطر نشان ساخت: در مجموع در استان اصفهان تا کنون یک میلیون و ۴۷۶ هزار و ۲۸۷ فقره انشعاب آب و اگذار شده که ۲۰ هزار  فقره آن مربوط به ۱۱ ماهه سال جاری است.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان با بیان اینکه ۱۰۰ شهر و ۹۶۳ روستای استان تحت پوشش خدمات آب آبفای استان اصفهان قرار دارند ادامه داد: طول خطوط انتقال آب استان ۵ هزار و ۷۰۰ کیلومتر و طول شبکه توزیع آب استان نیز بالغ بر ۱۷ هزار و ۷۰۰ کیلومتر است.