به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،بر اساس اعلام آینده‌ پژوهان، هوش مصنوعی دارای قابلیت‌ های فراطبیعی است و تا سال ۲۰۴۵، پدیده «تکینگی» ظهور خواهد کرد؛ به این معنی که هوش مصنوعی فراتر از توانایی‌های انسان عمل می‌کند. روزنامه بریتانیایی «سان» در گزارشی نوشت: هوش مصنوعی دارای قابلیت‌ های فراطبیعی است که فراتر از توانایی‌ های […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،بر اساس اعلام آینده‌ پژوهان، هوش مصنوعی دارای قابلیت‌ های فراطبیعی است و تا سال ۲۰۴۵، پدیده «تکینگی» ظهور خواهد کرد؛ به این معنی که هوش مصنوعی فراتر از توانایی‌های انسان عمل می‌کند.

روزنامه بریتانیایی «سان» در گزارشی نوشت: هوش مصنوعی دارای قابلیت‌ های فراطبیعی است که فراتر از توانایی‌ های انسان است و می‌ تواند تهدیدی برای امنیت ملی کشورها محسوب شود.

در همین راستا “ری کورزل”، آینده‌پژوه، معتقد است تا سال ۲۰۴۵، پدیده تکینگی ظهور خواهد کرد، به این معنی که هوش مصنوعی فراتر از توانایی‌ های انسان عمل می‌کند.

او اضافه کرد سیستم‌ های هوش مصنوعی خودآگاه خواهند شد و شاید انسان‌ ها چاره‌ای جز ادغام با فناوری نداشته باشند یا ریسک عقب ماندن را بپذیرند.

به گزارش «سان»، پیش‌بینی‌ های کورزل معمولا دقیق هستند و از ۱۴۷ پیش‌بینی او از دهه ۱۹۹۰، میزان دقت او ۸۶ درصد بوده است.