به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از سه برابر شدن ظرفیت پارکینگ‌های اطراف میدان امام (ره) خبر داد. حمید آقایی با تأکید بر لزوم ساماندهی پارک خودروها و جلوگیری از اختلالات ترافیکی در سطح معابر شهری اظهار کرد: با همکاری و مشارکت بخش خصوصی و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از سه برابر شدن ظرفیت پارکینگ‌های اطراف میدان امام (ره) خبر داد.

حمید آقایی با تأکید بر لزوم ساماندهی پارک خودروها و جلوگیری از اختلالات ترافیکی در سطح معابر شهری اظهار کرد: با همکاری و مشارکت بخش خصوصی و تعامل و هماهنگی با مالکان زمین‌های بایر، فضاهای اطراف میدان امام به پارکینگ موقت تبدیل شده است.

او با اشاره به راه‌اندازی پارکینگ لاله، امین، ملااحمدی، نشاط، قاضی و مروارید مشیر در شهر اصفهان افزود: ۱۵۰۰ جای پارک به ظرفیت قبلی اضافه شده است که می‌تواند پاسخگوی بخشی از تقاضای پارکینگ در این محدوده باشد.

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان، اطلاع رسانی محیطی و نرم‌افزاری با استفاده از اپ اصفهان من و نشان جهت موقعیت یابی پارکینگ‌های عمومی را از دیگر اقدامات این کمیته عنوان کرد.

او با اعلام اینکه تعداد قابل توجهی از عوامل همیاران پلیس در محدوده‌های تاریخی و گردشگری اضافه شده است، گفت: همیاران ترافیک که با مشارکت شهرداری اصفهان و تحت نظارت پلیس راهور آموزش دیده اند ضمن استقرار در اماکن تاریخی و گردشگری موجب کاهش تخلفات رانندگی از جمله پارک دوبل و توقف‌های غیر مجاز شده و نقشی اثرگذار در روان سازی ترافیک داشته اند.

به گفته آقایی، اجرای طرح همیاران ترافیک از طرح‌های مشارکتی با پلیس راهور است که برای نخستین‌بار در اصفهان اجرا شده است.