به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: افزایش دما از شنبه در بیشتر مناطق کشور که احتمال آتش سوزی در مراتع و مزارع، احتمال خسارت ناشی از تنش دمایی در کشاورزی دامداری پرورش زنبور عسل رخ دهد.   امین‌حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را برای امروز ۱۵ تیر و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: افزایش دما از شنبه در بیشتر مناطق کشور که احتمال آتش سوزی در مراتع و مزارع، احتمال خسارت ناشی از تنش دمایی در کشاورزی دامداری پرورش زنبور عسل رخ دهد.

 

امین‌حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را برای امروز ۱۵ تیر و روزهای آتی تشریح کرد و گفت: امروز و فردا بارش پراکنده روی ارتفاعات البرز مرکزی رخ می‌دهد.

 

نقشینه افزود: وزش باد شدید طی ۳ روز آینده در نیمه شرقی کشور و همچنین استان های سمنان، قم، مرکزی، اصفهان و جنوب تهران باعث خیزش گرد و خاک خواهدشد و به ویژه در منطقه زابل طوفان گرد و خاک رخ خواهد داد.

 

وی ادامه داد: افزایش دما از شنبه در بیشتر مناطق کشور پیش بینی می شود و احتمال آتش سوزی در مراتع و مزارع و همچنین احتمال خسارت ناشی از تنش دمایی در کشاورزی، دامداری و پرورش زنبور عسل وجود دارد.

 

امروز و فردا بیشینه دمای تهران به ۳۵ درجه سانتیگراد، شنبه به ۳۶ درجه، یکشنبه ۳۹ درجه و دوشنبه به ۴۰ درجه می‌رسد.