به گزارش پیداگرنیوز،افزایش استقبال از نخستین نمایشگاه مستقل ورزش استان اصفهان دومین روز این نمایشگاه با استقبال بهتری از سوی مخاطبان، متخصصان و مسئولان روبه‌رو بود. از جمله مهمانان ویژه دومین روز نمایشگاه ورزش می‌توان به احسان بعیدی، معاون ورزش سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان، داوری معاون باشگاه سپاهان، بارانی رییس هیئت پزشکی استان و تعدادی […]

به گزارش پیداگرنیوز،افزایش استقبال از نخستین نمایشگاه مستقل ورزش استان اصفهان دومین روز این نمایشگاه با استقبال بهتری از سوی مخاطبان، متخصصان و مسئولان روبه‌رو بود.

از جمله مهمانان ویژه دومین روز نمایشگاه ورزش می‌توان به احسان بعیدی، معاون ورزش سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان، داوری معاون باشگاه سپاهان، بارانی رییس هیئت پزشکی استان و تعدادی از مدیران شهری و استانی اشاره کرد.

نمایشگاه سال جاری ورزش، سلامت، تغذیه و خدمات وابسته اولین بار است که به صورت مستقل از سایر نمایشگاه‌ها و به صورت مستقل در حوزه ورزش برگزار می‌شود و بستر خوبی برای فعالان این حوزه است.

نمایشگاه تخصصی ورزش با رویکرد “تغذیه، سلامت و خدمات وابسته” در فضایی به مساحت بیش از ۴ هزار مترمربع با حضور فعالان حوزه ورزش،  باشگاه‌های ورزشی، کلینیک‌های تغذیه، تجهیزات ورزشی و مجموعه‌های خدماتی، تولیدکنندگان، تجهیزات پزشکی ورزشی در نمایشگا ه های بین المللی اصفهان آغاز بکار کرد.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان و متخصصان حوزه ورزش جهت بازدید از هشتمین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی می‌توانند از ساعت ۱۰صبح تا ۱۹ تا ۱۲خرداد ماه به نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.