به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در ایام دهه مبارک فجر و همزمان با افتتاح ۹۵۰ فضای آموزشی و پرورشی در سراسر کشور، ۳۰ پروژۀ آموزشی استان اصفهان به بهره‌برداری رسید. ، محمدرضا ابراهیمی اظهار داشت: در ایام دهه مبارک فجر و همزمان با افتتاح ۹۵۰ فضای آموزشی و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در ایام دهه مبارک فجر و همزمان با افتتاح ۹۵۰ فضای آموزشی و پرورشی در سراسر کشور، ۳۰ پروژۀ آموزشی استان اصفهان به بهره‌برداری رسید.

، محمدرضا ابراهیمی اظهار داشت: در ایام دهه مبارک فجر و همزمان با افتتاح ۹۵۰ فضای آموزشی و پرورشی در سراسر کشور، ۳۰ پروژۀ آموزشی استان اصفهان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: آماده سازی و تحویل ۳۰ فضای آموزشی و پرورشی در قالب ۱۵۵ کلاسِ درس با زیربنای ۲۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع و هزینه‌ای بالغ بر ۱۹۸ میلیارد تومان توسط آموزش و پرورش استان و با مشارکت خیران مدرسه‌ساز انجام شده است که در دهه فجر به بهره برداری رسید.

ابراهیمی عنوان داشت: مراسم افتتاح نمادین این ٣٠ پروژه با حضور جمعی از مسئولان استانی و منطقه‌ای، در فولادشهر و به میزبانی مدرسه خیرساز حاج محمد اعتباری برگزار شد.

گفتنی است مدرسه خیرساز حاج محمد اعتباری با زیربنای ۱۹۳۷ متر مربع با مشارکت خَیرِ مدرسه‌ساز، حاج محمد اعتباری، شرکت ذوب آهن اصفهان و اداره کل نوسازی مدارس استان ساخته شده است و ۱۲ باب کلاس درس، اتاق اداری، سالن اجتماعات، نمازخانه، کارگاه، آزمایشگاه و کتابخانه را در بر دارد.