به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس جمهور صبح امروز در بدو ورود به استان هرمزگان گفت: ده‌ها پروژه به سامان در استان هرمزگان رسیده و ۱۰۵ هزار میلیارد تومان جذب شده و این پروژه ها به نتیجه رسیده است.   ، سید ابراهیم رییسی رئیس جمهور صبح امروز در بدو ورود به استان هرمزگان اظهار […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس جمهور صبح امروز در بدو ورود به استان هرمزگان گفت: ده‌ها پروژه به سامان در استان هرمزگان رسیده و ۱۰۵ هزار میلیارد تومان جذب شده و این پروژه ها به نتیجه رسیده است.

 

، سید ابراهیم رییسی رئیس جمهور صبح امروز در بدو ورود به استان هرمزگان اظهار داشت: بسیار خرسندم که خدای متعال توفیق داد تا امروز در شهر بندرعباس و استان هرمزگان باشیم و به ارواح مطهر شهدا درود می فرستم و برای جانبازان و ایثارگران طلب عافیت کنم.

 

وی افزود: هرمزگان زمینه های بسیاری در اقتصاد دریا، گردشگری، کشاورزی، صنعتی و کارهای خوبی هم در استان انجام شده است و ما با نیازهای استان، دور اول سفر را به رفع ضرورت ها قرار دادیم و امروز شاهدیم با تلاش استاندار و همه مسؤولان گام های خوبی برداشته شده و پروژه های فراوانی به ثمر رسیده است.

 

رییس جمهور با بیان این که دهها پروژه به سامان رسیده و ۱۰۵ هزار میلیارد تومان جذب شده و این پروژه ها به نتیجه رسیده است، تصریح کرد: طی سفر دو روزه به آنها سرکشی خواهیم کرد. پروژه هایی که زمینه های اشتغال، تولید و خدمت رسانی به مردم استان را داراست.

 

به گفته حجت الاسلام رئیسی، حرکت جهادی در هرمزگان شکل گرفته است و در این دو روز به جای جای استان سر می زنم و کارها را دنبال می کنیم.

 

وی با تقدیر از نماینده مقام معظم رهبری، نیروهای مسلح که نقش مهمی در توسعه استان دارند، از بسیج و نمایندگان و همه کسانی که تلاش می کنند، به طور ویژه قدردانی کرد.

 

رییس جمهور همچنین تأکید کرد: آنچه در استان لازم بود را در شورای برنامه ریزی مصوب می کنیم و آنچه برای تصمیم گیری در شوراهای عالی نیاز باشد را در تهران بررسی و تصویب می کنیم و تا حصول نتیجه قطعی دنبال خواهیم کرد.