به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: بیست‌ونهمین ویژه‌ برنامه به احترام مردم اصفهان در هفته جاری با افتتاح پروژه‌های عمرانی، ترافیکی، خدماتی و فرهنگی منطقه ۹ اصفهان با اعتبار ۳۱۳ میلیارد تومان برگزار خواهد شد. سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: در هفته جاری بیست‌ونهمین ویژه‌برنامه […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: بیست‌ونهمین ویژه‌ برنامه به احترام مردم اصفهان در هفته جاری با افتتاح پروژه‌های عمرانی، ترافیکی، خدماتی و فرهنگی منطقه ۹ اصفهان با اعتبار ۳۱۳ میلیارد تومان برگزار خواهد شد.

سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: در هفته جاری بیست‌ونهمین ویژه‌برنامه به احترام مردم اصفهان پیرامون افتتاح پروژه‌های عمرانی شهر در منطقه ۹ شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه آئین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، ترافیکی، خدماتی و فرهنگی شهرداری اصفهان در منطقه ۹ با هزینه ۳۱۳ میلیارد تومان به‌مناسبت ایام مبارک نیمه شعبان اجرا خواهد شد، افزود: امیدوارم اینگونه خدمات، افتتاحیه‌های مستمر و آغاز آئین اجرایی مورد توجه و نظر مردم قرار بگیرد.

 

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهروندان اصفهانی اطمینان داشته باشند که خادمان آن‌ها در مجموعه شهرداری اصفهان تمام تلاش و فعالیت‌های خود را در راستای ارائه خدمات بهتر و باکیفیت‌تر انجام خواهند داد.

 

معرک‌نژاد با اشاره به اینکه چند روز است که شهر اصفهان از برکت الهی باران و برف برخوردار است، ضمن تقاضا از شهروندان در راستای دقت بیشتر در رفت‌وآمد، ادامه داد: از همکارانم در حوزه خدمات شهری قدردانی می‌کنم که بدون هیچ چشمداشتی در ساعات پایانی شب و در سرما فعالیت خود را قطع نکردند تا معابر شهر شاهد کمترین آب‌گرفتگی باشد و مشکلات در اسرع وقت برطرف شود تا تردد شهروندان به‌آسانی انجام شود.